Sunday 29 November 2009

28/11/2009 左麟右李大馬演唱會 - 演唱會報導

這次的演唱會我真的不會寫,基本上跟HK的差不多一樣,只是對話內容和一些歌曲不一樣。
老實講,我真的不是記得很清楚,不過,我會盡力將我的記憶全回想在寫給大家,可能有錯誤。有出席的朋友可以幫我修改下!
演唱會原訂8︰30開場,可是足足遲了30分鐘,在開場前有一個叫湯小康(希望沒有記錯他的名字)的傢伙先唱歌,我也不知道他所唱的歌名,我只是知道第2首是情非得而。我告訴Eva & Jenny,如果全場人不是唱國語版的情非得而,而是唱克勤的流星街的花園場面是否更壯觀呢?哈哈~
9點正式開show了,開場前有一段樂隊奏起他們2人的經典歌曲(包括﹕大會堂演奏廳﹑愛的根源紅日)我身邊的人都很high,坐在我旁邊的也隨著音樂哼著唱。之後就正式開場了。開場歌曲跟HK一樣是天邊一隻雁﹑舊歡如夢﹑愛人女神﹑小小生怕怕﹑夏日之神話,克勤的衣服跟HK的不一樣這次是銀色的。
克勤問校長︰“我地幾耐冇見?”
校長︰ “如果以左麟右李身份就4年半,不過中間你又來,我又來,所以大馬朋友都對我地好熟悉。”
克勤︰ “今日我都有少少擔心。我係擔心一樣野 - 落雨。”
校長︰ “有我係度一日,你真係唔駛擔心。我係神。最近做佐財神。”
中間還有一些對話,可是不記得太清楚,類似是講只要觀眾夠熱情就不會下雨。
克勤︰ “係唱下一首歌前要除底件衫先”
校長︰ “你件衫之前我冇睇過?我知道你件衫今年最 “興(流行)”,有少少起脖
克勤﹕ “原本係平係佢熨燶佐je,所以2邊都翹起佐!”
他們脫了外套後,就擺大只佬的post給大家看了!全場觀眾叫得熱轟轟的
校長︰ “大家都知 poster 係電腦做。如果大家 expect 來看肌肉係有,不過係克勤度”
克勤︰ “多多少少係有”
校長﹕ “我都有係呢度(他指著肚腩)”
克勤︰ (不過,我忘記講什麼了?)
校長︰ “那要不要帶胸圍?”
之後就唱唔使驚,對於唔使驚舞步,校長幾乎應該都忘記了,跑錯位也不知道如何跳,不聽偷瞄!哈哈~真的可以看見克勤真的比校長多汗,他整個頸部都是汗
克勤︰ “唱一首歌已經通頭大汗”
校長︰ “觀眾熱情﹑天氣又熱情”
工作人員拎衫俾克勤
克勤︰“好熱lor,仲要穿衫丫?”(克勤猶疑一下,結果好似穿上了)
校長﹕“你件衫咁似草蜢”
克勤﹕“似蜥蜴”
之後就係唱也曾相識﹑回首﹑克勤不停用手抹汗,真的可以看見他真的很熱。唱完回首,開始奏起半夢半醒,克勤就開始將衣服給拖去了。
校長︰“除佐?”
克勤︰“好熱,頂唔順”
校長︰“咁我頂住先啦!”
之後就繼續唱我不會唱歌
克勤︰“多謝趙增熹先生﹐企起身俾人睇下先“
克勤︰“唔好睇佢咁好生?屋企已經有班仔女啦!”
之後繼續唱愛在陽光空氣中﹑一生想你﹑愛生這樣甜(克勤唱半首就已經失蹤佐)有人送公仔俾校長
校長﹕“(拎住公仔)我代你送俾克勤個仔,佢鐘意玩呢個啊!“
唱完後,校長問﹕“呢個是否送俾克勤﹖”
校長﹕”送比我﹖“
校長﹕”送比我個仔?佢唔玩呢個啦!”
校長﹕“我將呢個轉送俾克勤﹐佢個仔剛剛玩呢d啦!”
之後就輪到克勤solo,克勤唱飛花,服裝同之前唔同
克勤﹕“歡迎大家來到李克勤大馬演唱會“
克勤﹕“接落嚟,特別為大馬演唱會而設的,係TVB電視主題曲”
克勤就唱不知不覺愛上你﹑心計
克勤介紹新歌新歌 – 嫲嫲,然後就到校長solo -雨夜的浪漫 、再見亦是淚、讀愛
之後就係到跳舞環節啦!原本之前報導講會刪除,但唔知道點解突然又有!哈哈~
克勤當然係唱My Shirley,當克勤show胸肌時,全場轟動。突然聽到有狂笑聲!哈哈~
之後就到校長跳同唱午夜麗人,之後同克勤係梯級show肌肉同唱戀足一百分,他們擺的Post真的令全場尖叫不停!其實我不知道他們是覺得好笑還是其他?哈哈~我也聽見後面的人在笑,不過,最搞笑還是其中一勤迷,突然狂笑。哈哈~他們最後一個 post大概舉了20秒。
克勤﹕“係08年時,但知道要做左麟右李時,校長問有咩好做?“
克勤﹕“想做一個比較標準的身形”
校長﹕“真係標準” (用手指掂克勤胸肌,然後講)
校長﹕“彈”
克勤﹕“要端莊d”
校長﹕”要唔要戴胸圍?“
克勤冇氣理會校長
之後就係唱忘不了你+深深深,一生不變+一生中最愛
克勤﹕“校長呢首歌係你特地揀”
校長﹕“係,因為好多人覺得我同克勤關係好複雜,有似父子﹑兄弟﹑同事﹑波友﹑朋友﹑合作夥伴“
克勤插口﹕”師傅徒弟﹑減肥伴侶”
校長﹕“除佐以上,我同克勤有一種骨肉的感覺”
之後就唱First of May,克勤同校長真的唱得好正啊!好少機會聽到克勤唱英文歌,這首歌真是很好聽,也感到意外,完全沒有想到他們會唱英文歌!
唱完後,看見他們2人很真誠的握掌真的可以看見他們的友誼是有多麼深厚。
之後就是唱愛不釋手。
接下來就是Sport的環節,由於校長的腳傷沒有完全痊癒,所以由Sunny代跳
先是校長升上臺解釋後,克勤和Sunny才升上臺開始跳舞,他們就一邊跳一邊唱笑看人生、暴風女神、世界停頓、希望,校長也嘗試跳一些較簡單的舞。
校長︰“克勤閃“ (校長要將絲帶扔過去)
克勤稍微蹲了一下
之後就介紹樂隊了
接下來唱月半小夜曲、愛的根源、情非首爾、情憑誰來定對錯
之後就是多謝主辦單位和唱捕風的漢子、球迷奇遇記、夏日寒風、拿拿聲
演唱會也結束了。
校長︰“我知道馬來西亞朋友好熱情,如果想我地唱到幾點?就要睇大家出面表演有幾熱烈就唱幾耐?
克勤﹕“唱到聽日上機啦!”
校長﹕“呢度唔罰錢”
克勤﹕”Come more”
大約喊了3分鐘,他們再次出場
出場就唱左鄰右里,克勤的mic好像被東西沾到,弄到他手,於是他走開了去處理下,看見他示意叫人用水幫他弄,可是,好像來不及,他不理了,繼續唱左鄰右里、知心當玩偶、護花使者、愛你太深、Victory。
克勤﹕“上次有一個還好高興,你解釋下先,我洗下支mic黏黏“
校長﹕”用火酒啦!H1N1!“
就係04年演唱會時的點唱環節
1: 小風波 VS 雨絲,情愁 = Win小風波
克勤﹕“我揀佐2個同一個份量的,因為都係4個字“
2﹕合久必婚 VS 天水圍城 = Win 合久必婚
3﹕霧之戀 VS 水中花 = Win水中花
克勤﹕“一首係國語,一首係廣東“
4﹕一生何求 VS 高妹 = Win一生何求 + 高妹
校長﹕“一生何求係一個人唱,高妹就2個人唱“
結果好似雙贏
校長﹕“克勤唱一生何求之後再唱高妹送俾人啦!”
克勤﹕“唱一半一半啦!”
校長﹕“一生何求好聽,但我唔識唱”
5﹕幻影 VS 愛在深秋 = Win幻影 + 愛在深秋
克勤﹕”你唔可以分開咩?“
克勤﹕“邊個想聽晒2只?”
6﹕大會堂演奏廳 VS 誰願分手 = Win大會堂演奏廳
校長突然忘記了要唱,嚇得克勤瞪眼看著他,立刻幫他唱,結果全場轟動,克勤示意叫觀眾安靜。之後就是唱朋友、愛情陷阱和紅日。
在下臺前
校長﹕“克勤可以同佢地bye bye 啦!d胡椒蟹等緊我地,可以食野啦!”
克勤﹕“yeah~食得野啦!”
隨著紅日的音樂,演唱會也正式結束了!

No comments: