Wednesday 7 May 2008

Thanks Joey and Joyce

1/5我從Joey手中收到Joyce托Joey從香港帶來給我的東西啦!Thanks Thanks Thanks~

Joey辛苦你從香港帶回來的東西啦!我看見後,都嚇了一跳啦!這麼多東西!哈哈~真的辛苦你啦!

Joyce多謝你,燒佐咁多克勤D野俾我!真係有排去整理啦!我會儘快整理好!同多謝你送俾我果搖鼓,同盒餅!

你寫俾我封信真係好鬼搞笑!哈哈~

可能大家都有一個共同嗜好啦!所以,先可以好似你係封信度說講D野啦!哈哈~

15/5,我大哥去香港,我會托佢交野俾你啦!哈哈~不過,要你去搵佢!

No comments: