Wednesday 4 February 2009

左麟右李演唱會第三場

這晚真的比第一場還要棒,也明顯沒有第一場這麼多蝦祿情況了!這場再也沒有那些所謂的VVIP了,實在太棒了!事隔一晚沒有看演唱會真的沒有想到他們既然進步如神!真的可以看見他們為了這次演唱會的努力和付出。這場的氣氛也比第一場好很多,可能有一個超級大嘉賓的關係吧!大家別誤會那個大嘉賓並不是Ryan!哈哈~是華仔

歌曲方面沒有太大改變,可是,觀眾反映就明顯有所改變了!克勤也穿了一件紅色的衣服是之前第一場沒有穿過。到了拿紅包的環節,真的給校長氣死,第一場他既然顧著拿忘了唱歌,克勤還開口問校長︰你唔唱?唔緊要,你繼續拎,我唱住先!這晚明顯校長沒有再繼續顧著拿了,可是跟克勤相比他依然是拿最多的一個!哈哈~校長還用急速手法拿紅包,真的給他氣死!

跳舞環節,校長也明顯有進步了,不用克勤打他pat pat叫他轉身了!哈哈~可是,他們兩個互show肌肉的環節依然這樣的搞笑!不過,校長在show肌肉環節既然露底了~哈哈~在show肌肉時,兩人前後站,真的很感覺一肥一瘦!

這晚棟篤笑就有少少改動,沒有了家樂講他們欺騙觀眾的環節了!第一場時他們唱完戀足100分後就下臺了,這場他們還在臺上,直到家樂出現講棟篤笑。家樂出現後,他們擺post給家樂看,當家樂走前看時講克勤你露點哦!在棟篤笑時講到半途,家樂發現校長露底講︰校長你個Calvin露晒出嚟!校長即刻塞好,克勤問校長要不要幫手!哈哈~

校長講今晚好似華仔來了,黃日華﹑任德華既劉德華!克勤開始望華仔了,講在panel!校長講華仔下來,華仔用手示意不要!不過,結果還是下來了!:D 克勤看見華仔真的很開心,還親自去接華仔!

之後克勤叫華仔一起唱歌,克勤講︰呢度好得意,這裡好多電視機,你見到D字就讀出嚟就得啦!華仔講︰就同你地死過!克勤講大吉利事!之後他們四人一起合唱了捕風的漢子/球迷奇遇記/夏日寒風!在唱玩捕風的漢子時,華仔差點跌倒,幸好克勤手快扶了他!之後,華仔還托了外套繼續唱,他們3人還在臺上扮大隻佬show肌肉!哈哈~克勤既然跟華仔合唱到既然忘了要下臺了,之後,趕快跑著下臺,沒有繼續跟華仔合唱了!

合唱完,校長叫華仔記得拿紅包走,家樂去了幫華仔拿,華仔講︰我踎底冇問題,我冇突出嚟,(指校長講)你果D踎底就麻煩啦!校長叫華仔小心D,呢度好多機關,你都知道阿Lam啦,阿Lam還好整親耳仔,如果好似Eason咁就斃啦!今天雙春兼閏月!

原來華仔就在我的位子的左下方而已!如果不是校長講,我都沒有發現華仔來了看演唱會!哈哈~這可是,我第一次親眼看見華在,真的沒有想過可以與他一同看演唱會而且他還上臺一起合唱,實在太棒了!

踏入絲帶舞的環節,這晚實在太搞笑了,克勤和校長的絲帶既然結在一起!跳完後,校長講︰克勤我駛唔駛同你心連心得咁緊要丫?之前睇D觀眾都唔發覺!克勤根本不想講任何東西了,只是垂頭喪氣的!校長講︰D絲帶同動物一樣冇人性架!可能太多人D絲帶緊張啊!下臺時,克勤企得好邊,校長叫克勤小心D!絲帶已經連續失場3次啦!希望下次好D啦!

校長既然講康子妮看成新人GEN,校長講︰我見到一個新人GEN嚟佐!克勤講︰真係失禮人啦!校長︰你起身同人打下招呼啦!克勤講︰你講緊邊個?有冇認錯人?阿lo同子妮不停四處望! 果個係阿lo,阿lo老婆同車婉婉!之後引起全場大笑,校長講︰阿lo,你下次唔好攔錯人丫!克勤講︰你自己認錯人,唔好賴人!校長介意開前去望,之後收禮物! 克勤講︰我諗住我有認錯人,原來你都有!你算好啦!我上次去睇鄭秀文演唱會時,我將韓紅認錯為羅葉媚啦!哈哈~校長講︰咁你就離譜D!克勤講︰好得過你,人地老婆坐係度你認錯第二個!

唱東亞運動會主題曲前,校長講錯野搞到克勤笑到踎係度!之後克勤講︰今晚我地做乜野?呢場咁多錯誤,今晚我地玩夜D!彌補我地即錯誤!之後就唱東亞運動會主題曲

這晚校長唱天水‧圍城真的明顯有比第一唱進步了!克勤講︰真的難不到你!校長講︰真的難到,當看不及歌詞時候!哈哈~係點唱環節,克勤叫校長給阿Gen點啦!子妮點了誰可改變 ,隨後校長就開始清唱起!當有人點唱月半小夜曲問克勤得唔得?克勤講︰你問我冇用,要問佢先得!校長大克勤講︰我試下閉目唱先!校長即刻跪下和擺閉目Post,克勤即刻大返校長講︰唔晒咁麻煩啦!我叫佢地息佐電視去就得啦!校長即刻講︰唔得!哈哈~校長想嚇克勤,克勤的記性真的俾校長好很多啦!看電視看歌詞相信是校長多過克勤多,尤其場天水‧圍城!哈哈~

這場的紙碎都不延遲放了,直到克勤換了鞋子才放!所以,沒有再導致克勤腳抽筋了!哈哈~第一唱跟第三場相比真的明顯進步了不少,希望接下來幾場可以更加進步!



3 comments:

Anonymous said...

唱東亞運動會主題曲前,校長講錯野搞到克勤笑到踎係度!之後克勤講︰今晚我地做乜野?呢場咁多錯誤,今晚我地玩夜D!彌補我地即錯誤!

校長講錯乜?

校長講︰阿lo,你下次唔好攔錯人丫!

攔什麼人?

不用克勤打他pat pat叫他轉身了!

在那個環節打他PATPAT? 扮大隻佬?


死啦.. 我懷疑我耳仔有事... 點解咁多台上對白我當時聽唔到?.. 我大約知佢地講緊好笑野.. 但其實常常聽唔清楚

Debbie said...

我印象記得校長講︰我地可以飲到頭淡湯係因為東亞運動會,因此我地作佐一首歌,當然收歌係我同克勤寫!
之後克勤就笑到踎係度!之後克勤講︰今晚我地做乜野?呢場咁多錯誤,今晚我地玩夜D!彌補我地即錯誤!

校長講︰阿lo,你下次唔好攔錯人丫!

攔什麼人?

我打錯字!哈哈~係抱錯人!

不用克勤打他pat pat叫他轉身了!

在那個環節打他PATPAT? 扮大隻佬?
你記得有一part係克勤同校長企上一個樓梯級show肌肉嗎?第一場時克勤要打校長pat pat轉先,不過,校長唔理佢!第三場克勤唔需要再打佢pat pat!

哈哈~Fish唔係你耳仔有問題!係你心不在焉!哈哈~是否想緊boy boy?哈哈~

Anonymous said...

可能我入場為左望住李生..