Friday 6 February 2009

左麟右李演唱會第五場

最後2晚看的演唱會其實沒有什麼東西好寫,因為要寫得都應該在之前看的2場已經寫完了!今天是看最後第二場,也是第一次做山頂,而且還是最後一排實在太好了!哈哈~超喜歡這個位置!

這晚絲帶舞終於成功了!Yeah~雖然克勤的絲帶打結了,可是要是克勤不說觀眾一點都沒有發現!絲帶成功克勤和校長都很開心!校長講︰克勤成功佐啦!今晚冇KE到!好開心同克勤擊掌,校長講︰絲帶同動物一樣冇人性!克勤睇到條絲帶講︰KE佐啦!校長講︰唔緊要,觀眾冇發現到!克勤講︰尋晚我仲好笑,一唱就剩返支梱!校長講︰仲嗌我唔好笑!克勤講︰跟住佢望住我笑,結果都KE埋!

這場其實跟之前2場真的沒有什麼差別了,唯一不一樣是今晚的棟篤笑改了一些加了娛樂圈咸豬手事件!其他都一樣的演唱都一樣,這晚唱情憑誰來定錯對時,克勤和校長教觀眾揮動棒棒,校長講︰大家要齊咁畫面先會靚!克勤講︰如果你搖錯方向證明你左右不分!校長望克勤講︰克勤你好似同人反方向佐!克勤望一望後,講︰轉彎位點好丫?

之後到玩人浪時候,校長講︰希望大家企起身做!如果大家有25歲精神就做俾我睇!克勤講︰有D真好”He”,果D唔得丫!校長講︰可能人地真係企唔到身呢?克勤立刻無言!今晚的人浪真的很美,克勤和校長都講︰今晚係咁多晚最靚﹑最企最底錫!

到了點唱環節,有觀眾點了祇想你會意,克勤問校長︰得唔得丫?校長講︰我點知丫?阿熹就起音樂,校長同克勤講︰我邊度唱得就邊度唱啦!不過,榮幸電視有字幕打出,校長勉強望住電視都可以唱!克勤更示意Good 手勢俾觀眾!之後,克勤叫觀眾點唱一首校長會唱的,就是小風波!唱小風波時鬧出笑話了,因為克勤和校長要穿衣服,校長唱唱下既然忘記了歌詞,問克勤之後點?克勤講︰我唔知道你唱到邊?

克勤和校長真的會給觀眾氣死去!一個觀眾既然點深深深,克勤講︰唔係唱佐咯!再問就有一個點唱大會堂演奏廳,克勤講︰有冇搞錯丫?校長講︰頭先你地有冇嚟丫?再問就有點唱一個人飛,克勤講︰太冷啦!校長講︰一個人訓?之後再問就講︰暴風女神!之後決定唱天水‧圍城!還唱了愛在深秋和愛的根源!之後要觀眾選唱那一首,最後還是愛在深秋勝出,校長講︰點解次次都冇得 fight?之後也唱了愛的根源,克勤講︰呢首歌我都有參加過比賽,不過入佐30名後叮佐出嚟!

最後第二場的報導就這麼簡單啦!哈哈~因為沒有什麼好寫!之後就由Wendy帶我回家去睡覺,準備另一天的行程了!哈哈~


No comments: